Galeria Artefaktura
artefakturaBannernew.png

Galeria Artefaktura to manufaktura artefaktów artystycznych. Znajdziecie tu ozdoby do domu, biżuterię, zabawki, naczynia ceramiczne, ozdobne figurki i obrazki. Galeria Artefaktura jest prowadzona przez jedną osobę, przeze mnie, a ponieważ chcę jak najwięcej czasu poświęcić procesowi tworzenia, marketing pozostawiam dobrym duszom, które na zasadzie poczty pantoflowej przekazują sobie czasem informacje o tej czy innej ciekawej stronie.
Nie znajdziecie na tej stronie żadnych fajerwerków, za to postaram się zamieszczać możliwie jak najwięcej zdjęć i ciekawostek. Galeria Artefaktura, podobnie jak Księgarnia Booklet to strony z rzeczami do kupienia i do pooglądania.
Z czasem być może będę tu udostępniała do sprzedaży piękne rzeczy moich zdolnych Koleżanek, na razie jednak jestem na etapie budowania podstawowego wyglądu Galerii Artefaktura.

Ponieważ to nie jest zwykły sklep, przyda się trochę wyjaśnień na temat jego działania. W momencie, gdy klikasz link "KUPUJĘ" (nie bój się, kliknij, to jeszcze do niczego nie zobowiązuje!) opuszczasz ten serwer i jesteś przenoszony do swojego "koszyka". Koszyk znajduje się na bezpiecznym serwerze i wygląda mniej więcej tak:

Galeria%20Artefaktura-SWA-005914-SWA.jpg

Dopiero tam jesteś proszony o wybór sposobu zapłaty (online), sposobu transportu (FedEx, InPost, Poczta Polska, Kurier48), skrypt podsumowuje koszt i cenę produktu i w ostatnim kroku możesz zapłacić). Koszyk jest na bezpiecznym serwerze firmy 1koszyk.pl, dzięki czemu ŻADNE TWOJE DANE nie trafiają na ten serwer (który jak widzisz w adresie nie ma znaku kłódeczki, oznaczającego, że dane tam wprowadzane są bezpieczne).

Czemu taka forma sprzedaży? Bo tanio, bo bez zachodu z e-commerce, które jest dla firm, a nie dla emerytek starających się robić coś fajnego. Mojej Galerii nie znajdziesz w żadnym rejestrze firm - to działalność nierejestrowana, od dwóch lat oficjalnie dozwolona.

Zobacz FAQ